Webinar: You only cut once, czyli jak projektować dla brandów

< WRÓĆ 31.08.2020 15:05

Zapraszamy na kolejne spotkanie w ramach cyklu “Przedsiębiorcze lato” w Samsung Inkubator. Podczas serii wirtualnych spotkań uczestnicy mają szansę dowiedzieć się, jak rozwijać swój biznes w sieci, a także z jakich narzędzi korzystać, aby być efektywnym przedsiębiorcą.

Podczas najbliższego spotkania poznamy sposoby na kolaboracje ze średniej wielkości firmami, markami na poziomie globalnym i instytucjami, a poprowadzi je visual designerka Beata Barrakuz Śliwińska – multidyscyplinarna projektantka specjalizująca się w sztuce kolażu, współpracująca z szeroką rzeszą znanych firm.

Podczas webinaru dowiesz się:
- jak nawiązać współpracę z twórcami niezależnymi, instytucjami oraz firmami,
- jakie są szanse i wyzwania kolaboracji z markami?
- jak realizować projekty w świecie linijki korporacyjnej,
- jakie są różnice pomiędzy pracą dla siebie, a współpracą z markami,
- w jaki sposób wyceniać swoją pracę.
 
Beata Śliwińska „Barrakuz” - projektantka multidyscyplinarna, ilustratorka, visual designerka. Zajmuje się szeroko pojętą kulturą wizualną, brandingiem wydarzeń, projektami w kulturze modyfikacji graficznych i collage artu. Prowadzi wykłady i warsztaty graficzne, projektuje dla kultury, sztuki, branży modowej, muzycznej i dużych klientów komercyjnych. Nagradzana za okładki płyt muzycznych, wyróżniona jako Projektantka Roku. Laureatka i jurorka Polish Graphic Design Awards.
 

Webinar odbędzie się 9 września (środa) o godz. 12:00 na profilu Neweconomy.

Spotkanie jest bezpłatne i nie trzeba się na nie zapisywać. Zachęcamy do zadawania pytań na stronie wydarzenia. Prelegentka postara się na nie odpowiedzieć podczas webinaru.