House of April
OPIS PROJEKTU
House of April to marka modowa, której flagowym produktem jest unikalna, chroniona patentem broszka. Filozofia firmy opiera się na dwóch filarach. Filar "casual luxury" to projektowanie i wykonywanie najwyższej jakości broszek oraz filar "pocałuj mnie w broszkę" to koncepcja towarzyszenia kobietom w ich życiu, to codzienne wspieranie i inspirowanie.
Broszki House of April są jedyne w swoim rodzaju. Takich jak nasze po prostu nie ma! Wzór jest unikatowy, a koncepcja odważna - kochamy kolory i nie wahamy się ich używać! Potrzebujemy dodatkowego kapitału, który pozwoli nam zrealizować marzenie i rozszerzyć ofertę o dodatkowe produkty, tworząc Dom Mody Akcesoriów House of April.
Dochody branży biżuterii charakteryzują się 30% rocznym wzrostem. A my rośniemy jeszcze więcej. Wszyscy nowi udziałowcy zyskają na wzroście wartości naszych udziałów i będą mogli z bliska obserwować proces kreatywny oraz dawać swój wkład w tworzenie nowych kolekcji i produktów. Czekamy na Ciebie! W broszkach siła!
Poznaj nas
NASZE OSIĄGNIĘCIA
Stawianie na najwyższą jakość w każdym aspekcie funkcjonowania firmy przyniosło nam nagrodę WEBSTAR za najlepszą stronę modową roku 2015 oraz nominację E-commerce Polska w kategorii najlepszy mały sklep.
NA CO ZBIERAMY
Nasz cel to 300 tys. zł. Za tę kwotę będziemy mogli stworzyć propozycję produktową Domu Mody Akcesoriów House of April. Mamy już projekty apaszek, a spinek do mankietów mamy nawet prototypy, planujemy naszyjniki i torebki, o które już teraz pytają klientki. Kwota ta pomoże nam również wziąć udział w zagranicznych wydarzeniach, w tym w prestiżowych targach mody biżuteryjnej Bijorhca Paris, do których zakwalifikowaliśmy się w ubiegłym roku, ale musieliśmy zrezygnować z udziału, ze względu na ogromny koszt przygotowania stoiska i wyjazdu.
Część tych funduszy przeznaczymy na umocnienie dotychczasowych, najlepszych kanałów sprzedaży, takich jak portale internetowe Facebook, Instagram oraz sieci butików partnerskich. Dodatkowo marzymy o otworzeniu naszego profesjonalnego sklepu na Amazonie, co byłoby dla nas idealną formą sprzedaży poza Europą.
CO OFERUJEMY
Inwestując w House of April, masz szansę dołączyć do grona inwestorów czerpiących zyski na dynamicznie rozwijającym się rynku biżuteryjnym oraz stać się częścią społeczności silnych kobiet, skupionych wokół unikatowej biżuterii. Masz szansę być częścią wielkiego międzynarodowego sukcesu polskiej marki modowej.
Zainwestuj w dobrze rozwijającą się spółkę i kup do 10% udziałów. Obserwuj z bliska proces kreatywny, miej swój wkład w tworzenie nowych kolekcji i produktów.
Jeśli nasze broszki są ci bliskie i chcesz pokazać, że trzymasz za nas kciuki, wesprzyj nas dowolną kwotą i dołącz do grona patronów, którzy wspierają stały rozwój naszej marki.
Kup w przedsprzedaży wybrany przez ciebie produkt, z kolekcji, które planujemy stworzyć. Wybierz spinkę do mankietów, męską muchę, torebkę, apaszkę lub poszetkę.
OD BROSZKI SIĘ ZACZYNA
Nasze broszki tworzymy ręcznie w Polsce. Ambicją marki jest projektowanie kilkuset modeli rocznie w limitowanych ilościach. Dzięki temu nasze klientki mają nieustannie zagwarantowane nowości.
Broszki są wykonane z satynowych wstążek, szyte i klejone. Gwiazdą naszego wykonania jest tył z mosiądzu pozłacany twardym złotem.
W ciągu 5 lat sprzedaliśmy około 5 tysięcy broszek, mamy wiele stałych i nowych klientek. To właśnie te panie – kobiety takie jak my – są dla nas najważniejsze. Naszą misją jest to, aby były po prostu zadowolone. Jeśli stosujemy się do tej zasady, wszystko inne układa się wspaniale.
Nasze broszki dopełniają wizerunku kobiet (i nie tylko!) już niemal na całym świecie.
NASZ STYL
Skupiamy wokół siebie kobiety, które mają już swój indywidualny styl i chcą dodać to “coś” do codziennego ubioru – biurowej garsonki, marynarki, swetra czy też wieczorowej sukienki. Jesteśmy dumne z grona fanek, z których wiele posiada własne kolekcje, liczące nawet do 100 szt.! One kochają nasze broszki tak jak my!
Nasze broszki dopełniają stylizacji m.in. Macademian Girl, Karoliny Korwin-Piotrowskiej, Barbary Nowackiej, Maffashion, Kasi Tusk czy Edyty Górniak oraz wielu innych znanych i cenionych kobiet.
Popieramy prawa kobiet, z nielimitowaną ekspresją kobiecych głosów, pasji oraz osiągnięć. Pragniemy dodawać siły. Jesteśmy rozpoznawalne oraz zapadamy w pamięć również dzięki naszemu przewrotnemu hasłu: POCAŁUJ MNIE W BROSZKĘ. Nasze klientki kochają siłę stojącą za tym przekazem!
- Struktura udziałów
- Potencjał rynkowy
- Kanały sprzedaży
Na wykresie można zobaczyć obecną strukturę udziałów w spółce House of April.
W ostatnim czasie firma zajmująca się analizowaniem światowych tendencji konsumenckich McKinsey, opublikowała raport na temat sytuacji na rynku biżuterii i przedstawiła prognozy. Z ich ustaleń wynika, że przemysł biżuteryjny będzie tą gałęzią gospodarki, która we wszystkich krajach Europy oraz Stanach Zjednoczonych będzie odnotowywała znaczne zyski.
Zgodnie z przewidywaniami w 2020 roku wartość światowego rynku jubilerskiego będzie wynosiła 250 miliardów euro. Należy zauważyć, że wartość rynku w 2015 roku szacowana była na niemal 150 miliardów euro. Opublikowany raport napawa optymizmem, gdyż spory udział w tym rynku może przypaść polskim firmom.
Tak jak dbamy, żeby o naszych broszkach było głośno, tak dbamy o rozwój kilku kanałów sprzedaży:
Nasza nagrodzona WEBSTAR strona i sklep www.houseofapril.com
Profil na Facebooku "Pocałuj mnie w broszkę", który zgromadzi już prawie 10 tys. fanek
Targi oraz konferencje – w ciągu ostatnich dwóch lat pracowałyśmy ponad 30 weekendów w roku. To ważny dla nas kanał pozyskiwania nowych klientek
Zamówienia korporacyjne – to jest dla nas bardzo dobrze rokujący kanał - mamy się czym pochwalić - wykonałyśmy realizacje m.in. dla wielkich firm farmaceutycznych etc.
Butiki partnerskie - przedefiniowałyśmy ten kanał - wyszłyśmy z założenia, że lepsza jest jakość niż ilość.
Mówiąc o naszej sprzedaży nieoceniona jest również siła rekomendacji, gdyż nasze Klientki często polecają nas swoim znajomym i często do nas wracają z kolejnym zamówieniem (i kolejnym i kolejnym). Niezmiernie nas to cieszy, gdyż pokazuje, że siła kobiet skupionych wokół House of April jest wielka!
ZAŁOŻYCIELKA HOUSE OF APRIL
Barbara Kwiecień – wizjonerka, która przełamuje stereotyp, łącząc twardy biznes z marzeniami i dobroczynnością. Przez prawie 10 lat prezes zarządu polskiego oddziału największej na świecie amerykańskiej agencji PR. Pracowała i prowadziła kampanie komunikacyjne dla największych międzynarodowych marek świata.
Dwa razy nominowana w kategorii Businesswoman roku Fundacji "Sukces pisany szminką" (2017 i 2018), laureatka nagrody "Kobieta Charyzmatyczna". Najbardziej jednak ceni sobie wyróżnienie, które zdobyła jako pierwsza osoba i kobieta na świecie wśród 53 biur agencji PR, dla której pracowała – nagrodę Public Service Award.